Sunday, August 22, 2010

sambungan 1 malam 1kejadian yg spoiled malam2 ramadhan aku....

sambung balik cte td... yg sopi mkn bone chop tu ialah lamb chop yg lg byk tulang dr isi.. so, we c0l bone chop...
berbalik kepade bob ngan cousin die ni.. dok borak2 ttbe cte la pasal ssh klw kite nak makan gaji je, smpai bile elok sgt kalo wat bisnes meniage ke, wat egen pinjaman bank ke, wat dealer ke...
dgn rancak dorg bcerite.. ngan ktrg ni pon dok melayan meng"iye" kan..
pastu ttbe bob ajak aku join die..
aku tanye join ape?
die ckp die wat bisnes pinjaman bank.. sape2 nak wat loan die blh tlg...
die ajak aku..
aku ckp, aku xnak tp nnt aku cr sape nak wat loan aku bg je kat ko..
die xnak, die ckp, nnt aku x untung..
aik.. aku pelik..
patutnye die suke la kan aku bg custemer kat die..

last2.. die nak g amik sgale dokumen dlm kete.. caldina...
die ckp die dah pakai caldina.. xtau la kete die ke, kete pinjam ke...
harap2 mmg btul kete die lah.. mmg btul la die bwk caldina putih... baru lg....
aku pon tumpang bangge kawan2 dah berjaye... harap2 die xkencing aku.. tp kalo die kencing pon aku xrugi 1sen pon..

TIBE-TIBE....!!!

Die wat kuar segale kertas2 majalah yg die ade la.. nak promote la..
sekali bisnes nye ialah MLM BIO aura... HAI-O..
YA ALLAH... aku terkena... aku dah pandang faris pandang sopi.. aku dah tau dlm hati dorg mesti panas, bengang same la mcm dlm hati aku gak..
nak xnk layan la jugak... adab berkawan kan.. xkan nak bla... die pon susun ayat cntek je...
aku pon TERpakse layan.. si sopi ngan faris dah wat kerje sendiri dah.. xgune tul..
layan punye layan punye layan... 1jam stengah...
PERGH...!!! buang mase beb....

smpai kol 2 lbh..
huhu.. sdey nye hati ku..
terkene ngan mmbe..
patut la die beriye nak dtg bangi jmpe aku...
yg "cousin" die tu rasenye bkn real "cousin" dan bukan pensyarah kot...
die ckp die pensyarah kat uniten and dah berenti sbb nak wat bisnes ni...
aku pon layan kan je.. die ckp die beli caldina lepas 3 bulan masuk.. cousin die ckp die pakai wish
faris dan sopi pon dah sepak2 kaki aku..
ajak balik....

ktrg pon cube menamatkan perbincangan sehingga berjaye...
dan kami pulang dgn rase panas dalaman yg klakar pon ade sebenarnye....

tu la cter die.. sgt membuang mase aku je... nasib aku g after terawih... cover la ckit..

rase cm, patut la...

MORAL OF THE STORY

- kalo kawan yg dah lame xcontact ko ttbe baik semacam je siap bley dtg umah ko sbb nak jmpe, mmg ade something wrong la tu... melainkan die mmg bestfren ko....
kalo bestfren xkan la lame xcontact kan??
hahahahaha.... wutever~

No comments:

Post a Comment