Thursday, August 26, 2010

Nuzul Quran...

sume org sekeliling aku cuti.. tp aku je ke dgn org sekeliling aku kat opis ni...
heheheh COMPLICATED x ayat aku... senanye simple je... saje je, nak bg sesape yg bace pening.. tp aku je yg bace blog aku.. aku tau...

(dalam meeting hari ni aku tertarik ngan 3 ayat dr bos aku)

awal2 pg.. 8.3o dah ade meeting.. boss aku ni mmg sempoi.. aku mmg tabik die lah..
simple...  jenis straight to the point.. xde nak rewang2 nak pusing2...
tajuk meeting kite "SHORT & SHARP"... aku xtau kenepe aku tertarik ngan perkataan tu...
mybe sbb care penyampaian die yg relax dan ringkas wat aku cm.."wow, tajuk die cm best"

pastu bermule la...
~~~meeting...
sume bab la... mcm meeting bulanan kot.. pasal performence la, itu la ini la.. pasal nak raye.. kene standby mcm2... sbb trafic confirm2 sesak nye kan....

lagi satu aku tertarik ngan ayat die...' PEOPLES EXPECT NICE DURING HARI RAYA" die ckp.. so, kite kene wat la bnde2 yg menarik kat RnR or RSA... kat plaza.. kat opis.. biar nampak raye ckit...
dan satu lg yg terakhir... "holding together".. die soh kitrg staff plus ngan staff propel pegang tangan wat kerje utk bulan perayaan ni....
hehehhee...
paham2 sendiri la...

~short n sharp..
~ppls expect nice during hari raye..
~holding together...

mcm best je...
simple tp kalo pk...mmg meaningful..
hahahaa... best lak men blog2..
layan dri sendiri....

No comments:

Post a Comment